среда, 8 апреля 2020 г.

Інформатика. Завдання для учнів 4 класів(А і Б) за навчальний тиждень 6-10 квітня

Інформатика. Завдання для учнів 4 класів(А і Б) за навчальний тиждень 6-10 квітня

Тема. Створення та виконання програм у середовищі Скретч.

1. Опрацюйте матеріал підручника сторінки 139-141.

2. Виконайте тренувальну вправу на сайті BlocklyGames
(пояснення до виконання дивіться нижче)

Інструкція до роботи з вправою на сайті BlocklyGames.

1. Запустіть сайт BlocklyGames . Налаштуйте для зручності українську мову відображення.
2. Оберіть вправу "Лабіринт". Вправа містить 10 завдань(1), 
але вам потрібно пройти лише 5! 
Завдання вправи: пройти шлях, складаючи для виконавця алгоримт з блоків(2). Блоки потрібно перетягувати в праву частину вікна і об'єднувати між собою(3). Для перевірки правильності натискається кнопка "Запустити програму"(4).
3. Якщо допустили помилки, наприклад пропустили команду, або поставили не ту команду, чи не в те місце, можна перетягнути їх до кошика. Потім виправляєте помилки, і натискаєте "Очистити" - виконавець лише повернеться на початкову точку.


4. Наприклад для першого завдання програма буде такою. Як бачимо виконавець подолав шлях до потрібної точки.


5. Після цього з'явиться повідомлення про проходження вправи. Також буде написано як виглядає код програми для виконавця на мові програмування JavaScript. Для проходження наступного рівня натискаєте кнопку "Гаразд".

6. Фото останньої виконаної вправи надсилайте на вайбер вчителя(+380668533655, Шеремет Вадим)




Комментариев нет:

Отправить комментарий